טופס הזמנה לסוכנים

הטופס נחשב כהזמנה ונשלח לעיבוד. ביצוע הזמנה נמשך בין 2 ל-24 שעות. אנו מבקשים כי בעת שליחת הזמנות, יש לשלוח גם סריקה/עותק של אפל לקוחות.

נתוני טיסה
לְהַעֲבִיר
סוג העברה
תשלום במסגרת הסכם סוכנות

בהגשת הזמנה מאשר הסוכן כי קרא את כללי התשלום וביטול ההזמנה וכן הכיר אותם ללקוח.

תנאי הזמנה, תשלום וביטול

בהגשת הזמנה מאשר הסוכן כי קרא את כללי התשלום וביטול ההזמנה וכן הכיר אותם ללקוח.

תנאי הזמנה, תשלום וביטול

כרטיסים

המחיר של כל כרטיסי טיסה אינו עמלה

כרטיסי טיסה משולמים בהתאם לתעריף ולתנאי הסכם הסוכן הביטול כפוף לכללי חברת התעופה

שירותי קרקע ללא נסיעות אוויריות

התשלום עבור השירותים מתבצע על פי הכללים להלן, אלא אם הוסכם אחרת בעת ההזמנה*:

  • במועד אישור ההזמנה מתבצע תשלום מראש של 400 יורו לאדם, יתרת הסכום משולם לא יאוחר מ-45 יום לפני מועד היציאה, אלא אם סוכם אחרת. *
  • עבור הזמנות העולה על $2,500, נדרש תשלום מקדמה של 30%, ללא קשר לתנאי החוזה של הסוכן ותאריך תחילת הסיור, אלא אם צוין אחרת. *
  • הזמנות המבוצעות בבתי הבראה/מלונות ברפובליקה של בלארוס, אוקראינה, רוסיה משולמות במועד אישור הסוכן/לקוחות במלואן, ללא קשר לסכום ההזמנה ותאריך ההגעה, אלא אם צוין אחרת בעת ההזמנה. *

עובדת התשלום היא העברת כל העמלות עבור שירותי תיירות הניתנים לחשבון הבנק של החברה / תשלום במזומן במשרד החברה.

שירותי הקרקע מבוטלים על פי הכללים הבאים:

מועד ביטול ההזמנה הינו תאריך קבלת ההודעה בכתב כי הביטול התקבל במייל. דואר, פקס.

  • ביטול מאישור ו-45 יום מראש - 49 יורו לאדם, אלא אם סוכם אחרת במעמד ההזמנה *
  • ביטול 45 - 30 ימים לפני ההגעה 30% ממחיר ההזמנה, אלא אם סוכם אחרת בעת ההזמנה *
  • ביטול 29 - 14 ימים לפני ההגעה 50% ממחיר ההזמנה, אלא אם סוכם אחרת במעמד ההזמנה *
  • ביטול פחות מ-13 ימים לפני ההגעה 100% מערך ההזמנה, אלא אם סוכם אחרת בזמן ההזמנה *

* שימו לב שהכללים עשויים להשתנות בהתאם לתעריף, העונה וגורמים נוספים. אנא בדוק את הליכי התשלום והביטול המדויקים בכל הזמנה.

חבילה מלאה שירותי קרקע + טיסה

חבילות המבוססות על טיסות קבוצתיות משולמות לפי הסדר הבא:

פיקדון שאינו ניתן להחזר בסך 200 אירו לאדם ישולם בעת ביצוע ההזמנה, את יתרת הסכום יש לשלם לא יאוחר מ-45 ימים לפני מועד העזיבה, אלא אם סוכם אחרת. *

במקרה של ביטול 45 ימים לפני היציאה 200 € לאדם

במקרה של ביטול 45 ימים או מאוחר יותר 100% מערך ההזמנה

חבילות המבוססות על טיסות שאינן קבוצתיות משולמות ומבוטלות לפי כללי כרטיסי טיסה ושירותי קרקע. (ראה לעיל)

הוראות בסיסיות:

  • I. הצדדים מאשרים כי מפעיל הטיולים פועל אך ורק כסוכן של חברות תעופה, בתי מלון, תחבורה, חברות שייט המספקות את השירותים הרלוונטיים, ולפיכך, אינו אחראי לכל ליקוי או ליקוי בעבודתם של חברות תעופה, בתי מלון וחברות אחרות המספקות. השירותים הרלוונטיים וכן חברות המארגנת הסעות נוסעים.

    מפעיל הטיולים מסייע בפתרון בעיות שנויות במחלוקת אם הן עולות במהלך מתן השירותים המוזמנים. למפעיל הטיולים הזכות להעלות את עלות השירותים בקשר להעלאת תעריפי ההובלה, שינויים בעלות הטיסה (יותר מ-5% מהתעריפים העדכניים במועד הוצאת חשבונית האישור), עלייה ב. מחירי השותפים בארגון הסיור, הכנסת מיסים קיימים חדשים או מוגדלים או תשלומי חובה אחרים, שינויים בשער החליפין במטבעות לאומיים וכו'. נסיבות אובייקטיביות.   למפעיל הטיולים הזכות לבטל הזמנה/סיור שאושרו קודם לכן במקרה של ביטול טיסה של חברת תעופה, או נסיבות אובייקטיביות אחרות, תוך שהפיצוי על הפסדי הסוכן מוגבל לעלות ההזמנה ששולם על ידי הסוכן. במקרה של סירוב תייר/סוכן לקבל שירותי נסיעות עקב התרחשות בשטח מדינת היעד של התייר של מצבים הקשורים לאיום אפשרי על חיי התייר, כגון: שיטפונות, מגיפות, פיגועים, טבע. אסונות וכדומה, אשר אינם מוכרים רשמית בכוח עליון ואשר אינם מפריעים במתן שירותי התיירות בפועל לתייר, עושה מפעיל הטיולים את מירב המאמצים לצמצם ככל האפשר את הקנסות לשותפים המארגנים את הסיור.

  • II. באחריות הסוכן והלקוח הפרטי לבדוק את תוקף הדרכון
  • III. הסוכן אחראי לאספקה ​​נכונה של נתוני הלקוח: שם משפחה, שם פרטי, נתוני דרכון בעת ​​ביצוע ההזמנה
  • IV. אטלנטיס טרוול אינה אחראית לאי מילוי תנאי ההזמנה עקב נסיבות כוח עליון: מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אסונות סביבתיים ומעשה ידי אדם וכו'.
  • V. עיבוד ההזמנה נמשך בין 2 ל-48 שעות עבודה מהרגע שהסוכן מקבל תשובה בכתב מאטלנטיס לגבי קבלת הבקשה.
  • VI. כרטיסים ושוברים מונפקים ללקוח/סוכן לא יאוחר מיום אחד לפני מועד היציאה.
  • VII. הסוכן צפוי לקנס של 100 (מאה) אחוז מהעלות הכוללת

    מוצר תיירותי במקרה של הנסיבות הבאות:

    • ללא ביטול הסיור על ידי הסוכן
    • חוסר תשלום על ידי הסוכן לפי פריסת התשלומים
    • אי-הופעה של תיירים לטיסה
  • VIII. כספים עבור שירותים שאינם בשימוש הלקוח אינם מוחזרים.
  • IX. תביעות מתקבלות רק בכתב במייל.

כתובות: cs@atlantistravel.co.il и spa@atlantistravel.co.il.